wtorek, 28 czerwca 2011

LingQ

Pewnie większośc osób uczących się języków obcych i piszących blogi zna dobrze tę stronę.
Ja zapisałam się dopiero dzisiaj ;-) Aczkolwiek na razie tylko na probe - niestety później trzeba płacić.
Jako że ja mam już wakacje, a dzieci jeszcze do końca czerwca chodzą do przedszkola po kilka godzin dziennie, to chciałam wykorzystac ranek na dogłębne zapoznanie się z metodą shadowingu, bo jakoś tak mi się wydaje, że nie robiłam pierwszej fazy, czyli blind shadowingu. Chciałam więc wysłuchac w końcu profesora Alexandera Arguelles i obejrzec cały filmik. Jednakże skusił mnieLIngosteve i tak spędziłam ranek na słuchaniu angielskiego, a nie hiszpańskiego.

1 komentarz:

  1. Ja też się zapisałam,dopiero teraz :)
    O jak trzba będzie płacić to się jakoś wypisze,bo nie chce płacić ;)

    OdpowiedzUsuń