niedziela, 11 marca 2012

Liczebniki do 20 (na razie)

1 - uno                                          11 - once
2 - dos                                           12 - doce
3 - tres                                          13 - trece
4 - cuatro                                      14 - catorce
5 - cinco                                        15 - quince
6 - seis                                           16 - dieciséis
7 - siete                                          17 - diecisiete
8 - ocho                                          18 - dieciocho
9 - nueve                                        19 - diecinueve
10 - diez                                         20 - veinte

Jakoś nie mogę polubic hiszpańskich liczebników i wciąż mi sie myli pisownia, szczególnie 4 i 5 oraz 14 i 15.

Lubię uczyc się ze stron dla dzieci i wczoraj właśnie znalazłam coś co odrobinę pomaga w zapamietaniu cyfr:
Dodawanie do 12
i dodawanie do 20

i jeszcze  z youtube

A może rap:

1 komentarz:

  1. Filmiki bardzo ciekawe, i rzeczywiście pomocne w nauce. Jeżeli chodzi o mnie, to numery nie sprawiały mi większego problemu. Jednak czasami mylą mi się z portugalskimi odpowiednikami.

    OdpowiedzUsuń