czwartek, 22 marca 2012

Tortilla de patatas con cebolla

Dzisiaj trochę się zleniłam i przygotowałam tortillę, ale przepisu nie tłumaczyłam, bo posłużyłam się filmikiem.
Filmik znalazłam TUTAJ

A do potrawy trzeba przygotować:
    * 500 gramos de patatas viejas -                               500 gram starych ziemniaków
    * 4 huevos grandes o 5 pequeños  -                          4 duże jajka lub 5 małych
    * 2 ajos -                                                                 2 czosnki (ząbki czosnku)
    * Media cebolla grande o una cebolleta pequeña  -   połowa dużej cebuli lub mała dymka
    * Aceite de oliva -                                                   oliwa
    * Sal -                                                                     sól 

Moja tortilla na pewno różni się od oryginału, ponieważ ja zawsze dłużej smażę niż wszyscy, aż robi się prawie brązowa, bo nie lubię niezbyt dobrze ściętego jajka. Tortillę robiłam już wcześniej, ale ta z tego przepisu smakowała nam najbardziej.

Na więcej hiszpańskiego i gotowania brak dzisiaj siły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz