czwartek, 19 lipca 2012

Uczę się niemieckiego

Tak, wiem, miało nie byc nowych języków do uczenia się.
A jednak.
Od roku zaglądam na bloga Agnieszki Drummer i postanowiłam spróbować i zapisałam się na jej kurs.

Powiedzmy, że to będzie mój projekt pt. Niemiecki w rok. Na platformie jest 200 lekcji, które mam zamiar przerobic w rok - takie jest założenie tego kursu.  Ponieważ zaczęłam uczyc się 9 lipca to data końcowa to 9 lipiec 2013. 

Ich heiße Magdalena, ich wohne in Suwałki und ich arbeite hier. Ich verstehe Englisch gut. Ich schreibe Deutsch etwas.

Na liście miejsc na świecie, które bym chciała odwiedzic to jest chyba najwyżej.
Wiedeń, Austria.

1 komentarz:

  1. Ech, zazdroszczę! Też chciałabym zacząć się uczyć niemieckiego, ale teraz nie starcza mi czasu nawet na cztery języki :( co dopiero mówić o jakimś nowym. Życzę powodzenia w nauce i wytrwałości! I Wiedeń jest bardzo piękny, jedyne miejsce "niemieckojęzyczne",które mnie zachwyciło ;)

    OdpowiedzUsuń